Η δουλειά του μπορεί να χαρακτηριστεί ως ρεαλιστική με ποικίλες όμως τεχνικές παραλλαγές. Το έντονο, σχεδόν φετιχιστικό ενδιαφέρον του για τα υλικά και τις τεχνικές της ζωγραφικής και χαρακτικής λειτουργεί παράλληλα με το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την ιστορία της τέχνης, το οποίον τον έχει οδηγήσει σε επιμέλειες βιβλίων και εκθέσεων. Η θεματογραφία του είναι εκτενής με κυρίαρχα τα τοπία, τις νεκρές φύσεις, τα δέντρα, αλλά και την ίδια τη διαδικασία της ζωγραφικής και τον κόσμο του εργαστηρίου του. Για αρκετά χρόνια η δουλειά του είχε επικεντρωθεί στο Άγιον Όρος με αποτέλεσμα τη μεγάλη αναδρομική έκθεση στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών. Παράλληλα η αγάπη του για τη Βυζαντινή τέχνη τον οδήγησε στον τομέα της εκκλησιαστικής τοιχογραφίας. Οι πρόσφατες εργασίες του αφορούν δύο κυρίως θέματα, τα ερείπια και την τοπιογραφία της Οδύσσειας.